vrijdag 26 juli 2013

BRACELETS

Moodboard foto's: pinterest

Zoals ik al vertelde ga ik binnenkort beginnen met het maken van armbanden, ik raakte enorm geïnspireerd door deze foto's op pinterest en maakte er een moodboard van. Dus besloot ik om deze armbanden binnenkort ook zelf te maken voor WANDERLUST. Ik wil ze gaan verkopen in setjes van 2 of 3 armbanden.
Wat vinden jullie van deze armbanden, zouden jullie ze dragen?

Vergeet niet om wanderlust te liken op facebook en mee te doen aan de giveaway!


18 opmerkingen:

  1. Ik vind ze onwijs leuk!! Heb zelf in Frankrijk nog een aantal van dat soort armbandjes gekocht, dus ik zou ze zeker kopen! Vind het super om duizend van die vrolijk gekleurde armbandjes om mijn arm te hebben :-)

    Liefs ♥,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Ik draag zelf ook dat soort armbandjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben helemaal gek van deze armbandjes, lekker vrolijk voor de zomer!
    Ik ben benieuwd naar je collectie!

    Liefs, Jennifer

    New post; Recept van de week: Gezonde zomerijsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben heel benieuwd! Vind zulke bandjes altijd erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De armbandjes van de 2e foto vind ik heel erg leuk!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, gave armbandjes! Mooie blog heb je, ik volg je nu (om een of andere reden profielfotoloos haha) :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze zijn mooi allemaal! Fijne armbandjes voor festivals!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi! Ik hou van zulke armbandjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze onwijs gaaf! Ik zou ze wel willen bestellen, vooral in het neon! ☺☺
    Loves, Saar - Americole.nl

    Ps, ik volg je! Volg je terug? ☺
    Blog - Twitter - Youtube

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely bracelets...
    Maybe we can follow each other..!!
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou ze met veel liefde dragen als er ook een kleine betekenis achter zit. Een vriendschapsarmband bijvoorbeeld of als je het hebt gekocht op vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen