vrijdag 26 juli 2013

WANDERLUST


Toen ik maandag terug kwam uit Marmaris en 's avonds begon met het bewerken van de foto's, kreeg ik zoveel inspiratie en het idee om een eigen webshop te beginnen. Een webshop waarin ik spullen ga verkopen die geïnspireerd zijn op de schoonheid van de natuur in de wereld. Ook leek het mij leuk om mijn foto's hiervoor te gebruiken, in plaats van producten met standaard prints te verkopen zodat mijn webshop exclusieve spullen verkoopt. De afgelopen dagen heb ik nagedacht over een naam wat een stuk moeilijker is dan ik had gedacht. Vrij snel kwam ik op de naam WANDERLUST en ik ben er nog steeds enorm blij mee.

wan-der-lust [won-der-luhst] noun; A very strong or irresistible impulse to travel.

Ik ben begonnen met het verkopen van twee mini collecties namelijk de Ocean and Forest collection, in deze collecties verkoop ik exclusieve Iphone 5, Iphone 4/4S hoesjes en totebags. Binnenkort ga ik beginnen met het maken van armbanden en enkelbandjes met bedels. Vergeet dus niet om ons te volgen via bloglovin'

Hier een preview van de pre-order mini collectie. Zodra WANDERLUST redelijk loopt en er veel interesse is komt de webshop online en komen er meer items in de collectie!

OCEAN COLLECTION
1. "The ocean is calling" totebag ♦ 2. "Never stop exploring text" totebag ♦  3. "Believe you can and you're halfway there" Iphone 5 of 4/4S case ♦ 3d case zoals voorbeeld; € 26,99 ex. verzendkosten ♦ Hoesje met foto op de achterkant / zwarte of witte zijkanten € 13,- ex. verzendkosten 4. "Never stop exploring" Iphone 5 of 4/4S case  ♦ 3d case zoals voorbeeld; € 26,99 ex. verzendkosten ♦ Hoesje met foto op de achterkant / zwarte of witte zijkanten € 13,- ex. verzendkosten

FOREST COLLECTION
1. "Navajo" Iphone 5 of 4/4S case ♦ 3d case zoals voorbeeld; € 26,99 ex. verzendkosten ♦ Hoesje met foto op de achterkant / zwarte of witte zijkanten € 13,- ex. verzendkosten 2. "Wild hearts" Iphone 5 of 4/4S case ♦ 3d case zoals voorbeeld; € 26,99 ex. verzendkosten ♦ Hoesje met foto op de achterkant / zwarte of witte zijkanten € 13,- ex. verzendkosten 3. "Wanderlust" Iphone 5 of 4/4S case ♦ 3d case zoals voorbeeld; € 26,99 ex. verzendkosten ♦ Hoesje met foto op de achterkant / zwarte of witte zijkanten € 13,- ex. verzendkosten 4. "We have nothing to lose" Iphone 5 of 4/4S case  ♦ 3d case zoals voorbeeld; € 26,99 ex. verzendkosten ♦ Hoesje met foto op de achterkant / zwarte of witte zijkanten € 13,- ex. verzendkosten


5. "Wanderlust" totebag ♦ 6. "We have nothing to lose" totebag ♦  7. "Wild hearts" totebag ♦

Wil jij iets bestellen van WANDERLUST? Neem dan snel een kijkje op onze facebook pagina
Er zijn al redelijk veel items verkocht, OP=OP!


Heb jij nog ideeën over items die jij graag terug zou willen zien in de WANDERLUST webshop? Mail dan snel naar info@shopwanderlust.nl


Follow my blog with Bloglovin









BLOGLOVIN FACEBOOK | INSTAGRAM | WEBSITE

7 opmerkingen:

  1. wauw, super jamie! de prijzen liggen ook goed. ik zou graag een tote bag willen, maar gebruik die dingen niet. ik vind ze heel erg leuk! het is dat ik aan het minimaliseren ben hoor, haha. heel veel succes met je webshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dat eerste hoesje van de forest collection ziet er zo gaaf uit! Als ik een iPhone had, kocht ik hem gelijk van je! Veel succes met je shop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke dingetjes! Die tassen... <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie items! Heel veel succes met je webshop!

    BeantwoordenVerwijderen