vrijdag 2 augustus 2013

PHOTOSHOP KLEURENFILTERS


Vanaf vandaag verkoop ik ook kleuren filters voor Adobe Photoshop. Met kleuren filters maak je, je foto net wat mooier en origineler. Iedereen kan en mag deze kleuren filters gebruiken of je nu een professionele fotograaf bent of niet. Je kunt de kleurenfilters bijvoorbeeld gebruiken voor je product foto's, je outfit foto's, je vakantie foto's, foto's van je dieren, opstap foto's, noem het maar op! Het enigste wat je nodig hebt om de kleuren filters te gebruiken is Adobe Photoshop. 

De kleurenfilters zijn te koop in mijn wanderustcolors shop, klik hier om naar mijn shop te gaan. Als je wat besteld op mijn webshop krijg je er gratis een tutorial bij hoe jij de kleurenfilters moet gebruiken. OPENINGS AANBIEDING: Als jij voor 3 augustus 00:00 kleurenfilter(s) besteld, ontvang je een gratis kleurenfilter!

BLOGLOVIN FACEBOOK | INSTAGRAM | WEBSITE

6 opmerkingen:

  1. Leeeuk, die filters zijn zo mooi!
    Check mijn blog voor een winactie:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. filters maken de foto heel erg mooi x www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik ook heel veel kleurenfilters, bewerk eigenlijk bijna al mijn foto's wel!
    Bedankt voor je reactie op mijn blog, sorry voor de late reactie terug (a) Maar Mallorca is wel zeker aan te raden! Dan moet je wel in het nederlandse gedeelte zitten (El Arenal) als je van het uitgaansleven houdt. Daar zitten alle nederlandse kroegjes en restaurantjes, waar bijna alleen maar nederlanders rondlopen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben dol op filters! Gebruik ze zelf zelden maar vind het vaak erg mooi eruit zien ja :D

    xo!
    www.thefashionwritress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi verschil, ik kan ook eigenlijk niet meer zonder filters ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awesome photo and editing <3

    I always have problem with the filtering, it seems to never get right for me XD

    http://www.gwiyomistyle.net/
    Beauty review, D.I.Y, Beauty Tips and more...

    BeantwoordenVerwijderen